2011/06/03

Summer!

Moikka! Espoo täs! Oli muuten aika moiset VIP bileet eilen mulla Destinellan kaa, voin kertoo! Tai oikeestaan en voikkaan kertoo koska siellä oli sen verran kaikkii julkkiksii et ne ei varmaan haluais et niien toilailut päätyis mihinkään lööppeihin. ;)

Mut aivan ihana sää tänään ja kaikkee! Ollaan Destinellan kaa kohta lähössä puistoon ja sen jälkeen taas yksiin kutsuvieras bileisiin joissa meillä on nimet listal, en kerro missä koska ne on kans aika VIP.


Täs on kuva mun tän päiväsest tyylist! Mä halusin täl antaa kans vinkkejä et niinku gootti tyyliin voi pukeutuu myös kesällä ilman että tulee kuuma tai mitään!
Noi yläosat on yhen mun berliiniläisen suunnittelija kaverin ite tekemii, sain ne ilmaseks kun olin mallina sen näytökses berliinis toss kuukausi sitten. ne on aika ihanat. Noi minishortsit on Calvin Kleinin, ne on tosi kivat ja vilposat kesällä. Huivi on vanha pöytäliina josta yks kierrätysmateriaaleist vaatteit tekevä suunnittelija on tehny tollasen ihanan huivin, se on kans mun yks kaveri mut se ei asu berliinis. :( toi käsi koru on mun ite tekemä, hih! joo ja kyl, aurinko lasit on samanlaiset kuin Lady GaGalla, ostin ne itte asias samast kaupast mist Lady GaGa oli ostanu omansa, ne makso ihan törkeen paljon mut hei Fasshion is my life ja tälleen!


Nyt kuitenki mun pitää lähtee jo ulos ennen ku tulee kylmä ja et ehin sinne VIP bileisiinki vielä! Lisää niistä huomenna ehkä jos jaksan laittaa! moimoi! XOXO

7 kommenttia:

  1. Huutonauruu näille postauksille, vitun hyvä ::D

    VastaaPoista
  2. Olisi ihanaa kuulla myös noista VIP tilaisuuksista! :)
    Teillä vaikuttaa olevan niin mielenkiintonen elämä!

    -Enna

    VastaaPoista
  3. Joo siis varmaan jossain tulevis postauksis kerrotaan niistä mut kun ne on yleensä aika silleen tosi kutsuvieras juttui et siel ei hirveenä saa valokuvata tai mitään. Mut eiköhän me jotain laiteta viel! XOXO

    VastaaPoista
  4. jotenki nii säälittävää hommaa, ei pahalla.

    VastaaPoista
  5. No on kyl aika säälittävää tollanen anonyyminä haukkuminen.. Kateus taitaa taas vähän kukkii siel..

    VastaaPoista
  6. ai vittu no tämähä on aika päräyttävä blogi !!! :DDDDDDDDDDDDD diggaaaaan

    VastaaPoista
  7. jos tarkotus oli luoda moderni versio batmanista niin onnistuit :DDDDDDD

    VastaaPoista