2011/06/03

Bloggaajat esittäytyy

Destinella K.

Moikka! Mun nimi on Destinella, ja mun intohimona on valokuvaus ja musiikki (ja tietysti muoti!). Mä kiinnostuin muodista kun olin 6-vuotias kun mentiin mun äidin kanssa ensimmäistä kertaa shoppailee ja no, siitä se sitten vaan lähti! Mun mielestä muodissa on ihaninta se että saa tuntea kuuluvansa johonkin isompaan kuvioon, johonkin mikä oikeesti merkkaa. Ja sit se että saa toteuttaa itseään ja olla luova, ihan kuin olis taiteilija (mut muahan ei niillä kuvataiteellisilla lahjoilla ole siunattu ni piti keksiä jotain muuta...), ja se että löytää sen avulla samanhenkisiä ihmisiä joiden kanssa jakaa nää kiinnostuksenkohteet! Jos mun pitäis kuvailla mun tyyliä jotenkin niin se ois ehdottomasti sellanen retro/nu rave/disco/hipster, mut välillä tykkään myös kokeilla kaikkea uutta ja erilaista (eihän elämä saa liian tylsäks käydä!!). Valokuvausta oon harrastanu nyt vuoden, ja ajattelin lähteä opiskelemaan sitä myös koska mä tiedän että se on se mun juttu. Se fiilis kun tuntee että vihdoin on löytäny tavan toteuttaa itseään! Tykkään myös kauheena laittaa ruokaa että kaikki gourmetin ystävät pysykää kuulolla koska myöhemin on luvassa Destinellan ruokavinkkejä! Ainiin, ja koska musiikki on lähellä sydäntä ni varmaanki ois oleellista kertoa et mun lempparibändi on Le corpse mince de francoise, et jos haluu tietää et mikä se on se mun juttu ni kuunnelkaa noita. No mutta, eipä tässä varmaan muuta kerrottavaa tällä kertaa, ettei mee liian pitkäks. Lisää sitten myöhemmin ;) Moikka!


Espoo La Douleur

moi! oon Espoo, ja heti alkuun voin sanoo et jos joku miettii et onks se mun oikee nimi niin kyl se on, koska mä oon 1/12 berliiniläinen. no mut kuitenki, mä tykkään muodist ihan sikana. mä oon aina tykänny. tällä hetkel opiskelen graafist suunnitteluu ja muoti suunnitteluu TAIKis, mut silleen freelancena et mä en virallisesti oo siel kirjoil koska mun elämän tyyli on aika tällanen liikkuva ja mä oon aika ison osan ajastani berliinis.. kuitenki oon aika tällanen omalaatunen tyyppi, mun tyyli on sellanen gootti/nu-rave/berliini/kasari/disko/gootti/hitler/berliini. tykkään musiikista kans (ja valokuvauksest), mun lempibändi on yks tosi hyvä mut ne on niin indie et niien nimee ei saa sanoo julkisesti koska ne haluu pysyy indienä. oon myös biseksuaali. mut siis me aateltiin täs Destinellan kaa (joka on mun paras kaveri!) perustaa tällanen blogi koska meiän kaikki kaverit on tosi pitkään sanonu meille et meiän pitäis koska me ollaan kuulemma niin omalaatusii tyyppei ja meill on sellanen omalaatunen tyyli et meiän pitäis ehkä jakaa se tälleen julkisesti.


Mut hei, moi moi! Meiän pitää nyt lähtee yksiin VIP bileisiin joihin meil on kutsut nii ei ehi täl kertaa bloggaa enempää. mut pistetään huomenna postaust lisää niistä ja tälleen! moi moi! XOXO

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti